Heb je een vraag, kijk dan eerst in deze veelgestelde vragen of deze hiermee beantwoord kan worden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je jouw vraag altijd aan ons stellen via het contact formulier of door ons even te bellen op het nummer: +31 (0)345 – 517 013
Bestellen kan eenvoudig via de website, telefonisch via +31 (0)345 517013 of per e-mail (verkoop@hrsc.nl). Nadat de bestelling intern verwerkt is, ontvang je via e-mail een orderbevestiging.
Je kunt bij ons aan de afhaalbalie betalen via pin of contant. Daarnaast is het ook mogelijk om (na goedkeuring) op rekening of middels automatische incasso in te kopen.
Haal je de goederen zelf op en/of laat je deze liever van tevoren apart leggen? Geef dit dan graag van te voren aan ons door via ons telefoonnummer, mailadres of via de website.
Een bestelling wordt maximaal 10 dagen gereserveerd. Daarna wordt er automatisch gefactureerd en kunnen de goederen niet meer gecrediteerd worden. De bestelling dient dus binnen deze 10 dagen afgehaald te worden tijdens onze openingstijden (ma-vrij 08:30/17:00). Laden is mogelijk aan de zijkant van ons pand.
Indien een artikel op voorraad is, zal de levertijd gemiddeld 1-2 dagen zijn. Houd er hierbij rekening mee dat maatwerk, zoals afdekkingen en liners een langere productietijd en dus ook een langere levertijd hebben.
Bij goederen in backorder (het product is niet op voorraad) word je uiteraard door ons op de hoogste gesteld.
Wanneer een situatie als deze voorkomt is dat altijd erg spijtig. Daarom zijn wij ten alle tijden bereid om deze situatie zo goed mogelijk voor je te verhelpen.
Zichtbare schade:
Als je bij de aflevering van de goederen constateert dat er sprake is van schade of manco, dan dien je dit altijd op de vrachtbrief te vermelden. Wees hierbij zo duidelijk mogelijk. Teken daarna de vrachtbrief ‘onder voorbehoud’ van de schade/manco af. Stuur ons vervolgens binnen 24 uur een mail naar verkoop@hrsc.nl waarin , met als bijlage duidelijke foto’s van de schade én de verpakking. Wij zullen dan intern, samen met jou, het probleem zo goed mogelijk verhelpen. Zichtbare schade bij levering die niet op de vrachtbrief vermeld is, wordt niet door de vervoerder in behandeling genomen en komen niet in aanmerking voor een vergoeding.
Onzichtbare schade:
Als de manco of beschadiging niet zichtbaar is op het moment van de aflevering, dan dien je uiterlijk binnen 5 dagen na aflevering van de goederen ons schriftelijk hierover te informeren. Stuur in geval van schade foto’s mee van de beschadigde goederen. Wij zullen dan intern, samen met jou, het probleem zo goed mogelijk verhelpen.
Ruilen kan binnen een tijdsbestek van 10 dagen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op. Producten kunnen alleen geruild worden wanneer zij nog in de originele, ongeopende, onbeschadigde verpakking verpakt zijn.
Let op: maatwerk of speciale bestellingen kunnen niet geruild worden.
Retourneren kan binnen een tijdsbestek van 10 dagen. Hiervoor dient een retourformulier aangevraagd te worden. Wij rekenen bij retourneren standaard 15% retourname kosten. Producten kunnen alleen geretourneerd worden wanneer zij nog in de originele, ongeopende, onbeschadigde verpakking verpakt zijn.
Let op: Maatwerk of speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.
Technische vragen over een of meerdere producten kun je ten alle tijden stellen via het mailadres td@hrsc.nl. Een van onze medewerkers zal de vraag zo goed mogelijk beantwoorden.
Voor het indienen van een garantieaanvraag kunt je een mail sturen naar td@hrsc.nl. Je ontvangt dan van ons een RMA formulier. Vul deze zo volledig mogelijk in en stuur deze daarna per mail naar ons terug. De aanvraag zal vervolgens intern worden behandeld.
Onze website is continu in ontwikkeling, waardoor het voor kan komen dat het gewenste product zich nog niet op onze website bevindt. Neem in dat geval contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.
Voor product aanvragen/offertes kun je een mail sturen naar verkoop@hrsc.nl.
De garantietermijn die wij bij HRS B.V. hanteren is de termijn zoals deze door de fabrikant opgegeven wordt. De garantie informatie per leverancier is vaak te vinden in de productinformatie. De garantieperiode gaat altijd in op de dag van de levering.
HRS B.V. biedt zelf geen montage-/installatiemogelijkheden aan. Indien gewenst kunnen wij je met een erkende monteur/zwembadbouwer in contact brengen.
Voor klachten, vragen en/of opmerkingen kun je een mailtje sturen naar info@hrsc.nl of tijdens onze openingstijden bellen naar +31 (0) 345 517013. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag, van 08:30 tot 17:00 uur.
HRS B.V. is een toonaangevende groothandel op het gebied van zwembaden, zwembadbenodigdheden, sauna, doseer-, meet- en regeltechniek en diverse accessoires.
Beijerdstraat 11
4112 NE Beusichem
+31 (0)345 – 517 013
info@zwembadengroothandel.nl
KvK: 93467737
BTW nummer: NL866414459B01
Alleen als een bestaande klant kan u inloggen op onze site.